پاورپوینت سیستم های ارتباط با مشتری (crm)

پاورپوینت مدیریت روابط مشتری با موضوع بررسی Customer Relationship Management در شرکت تویتا و جنرال موتور در قالب ۳۵ اسلاید

مقدمه:
امروزه بیشتر شرکت ها بر این نکته توجه می کنند که فراهم نمودن محصولات و خدمات بر طبق نیازها و خواسته های مشتریان، به متمایزساختن آنها در رسیدن به یک سهم مناسب در بازار رقابتی کمک می کند. این امر منجر به فروش بیشتر و در نتیجه سود بالاتر برای شرکت می گردد.

بنابراین، درک آنها از عواملی که می تواند بر رضایت مشتریان تاثیر بگذارد و اتخاذ تصمیمات  طرح های مناسب در این راستا، یکی از مهمترین فعالیت های یک شرکت در بازار رقابتی است.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه تویتا
فرآیند کاری تویتا
تویتا و شیوه ماندگاری
شعارهای تویتا
عذرخواهی
تاریخچه جنرال
چشم انداز
عوامل موفقیت
فرهنگ سازمانی
دلایل ورشکستگی
۱۵عبارت منفی
نتیجه گیری

راهنمای استفاده
مناسب جهت استفاده دانشجویان رشته مدیریت و مهندسی صنایع
در قالب فایل پاورپوینت و قابل ویرایش
شامل توضیحات کامل، تصاویر و انیمیشن

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 35

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.