دانلود روش تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول : بیان مسئله
بیان مسئله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت
سوالات پژوهشی
فصل دوم : پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق
فصل سوم : روش تحقیق
روش تحقیق
فصل چهارم : یافته های تحقیق
پاسخ به سوالات پژوهشی
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری و بحث
پیشنهادات
یادداشت ها
منابع مورد استفاده
پیوست
فهرست جداول
«چکیده»
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی دانش آموز و معلم انجام گرفته است.
جهت گردآوری داده ها، عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار موثر باشد.
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
30
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.