دانلود مقاله توربین گازی
توربین گازی
فهرست مطالب
* فصل اول
* کلیات و اجزاء توربین گاز
* ۱-۱- توربین گاز
* ۱-۱-۱- کمپرسور
* ۱-۱-۲- سیستم احتراق
* ۱-۱-۲-۱- محفظه احتراق
* ۱-۱-۲-۲- نازل سوخت
* ۱-۱-۲-۳- جرقه زن
* ۱-۱-۲-۴- شعله بین
* ۱-۱-۲- ۵ – لوله های مرتبطه شعله
* ۱-۱-۲-۶- قطعه انتقال دهنده گاز داغ
* ۱-۱-۳- توربین گاز
* ۱-۲- اجزاء فرعی توربین گاز
* ۱-۲-۱- اجزاء راه انداز
* ۱-۲-۲- جعبه دنده
* ۱-۲-۳- کوپلینگ
* ۱-۲-۴- کلاچ ها
* ۱-۲-۵- یاتاقانها
* ۱-۱- یاتاقان تراست با بار
* ۱-۲- یاتاقان تراست بی بار
* ۱-۲-۶- اجزاء دیگر
* ۱-۳- سیستمهای فرعی توربین گاز
* ۱-۳-۱- سیستم روغنکاری
* ۱-۳-۲- سیستم آب خنک کن
* ۱-۳-۳- سیستم سوخت توربین های گازی
* ۱-۳-۴- سیستم هوای خنک کن
* ۱-۴- کنترل و حفاظت توربین گاز
* ۱-۵- مزایا و معایب توربین گاز
* مـراجـع فـصـل اول
* فصل دوم
* سیکل ترمودینامیکی توربین گاز
* ۲-۱- نگرش کلی بر توربینهای گاز
* ۲-۲- مقایسه نیروگاه گازی با نیروگاههای دیگر
* ۲-۳- فرآیند توربینهای گاز
* ۳-۳- سیکل استاندارد هوایی (براتیون)
* ۲-۵- نسبت فشار برای حداکثر کار خالص ویژه سیکل نظری
* ۲-۶- سیکل عملی براتیون
* ۲-۷- راندمان محفظه احتراق
* ۲-۸- بازده پلی تروپیک
* ۲-۹ـ تعیین معادله راندمان پلی تروپیک
* ۲-۱۰- نسبت فشار برای حداکثر کار خروجی در سیکل عملی توربین گاز
* ۲-۱۱- نسبت فشار برای حداکثر راندمان حرارتی سیکل عملی
* مـراجـع فـصـل دوم
* فصل سوم
* روشهای افزایش قدرت و راندمان توربین گاز
* ۳-۱- توربین گاز با بازیاب
* ۳-۱-۱- توربین گاز همراه با بازیاب حرارتی (مبدل حرارتی)
* ۳-۱-۲- روش تولید بخار با استفاده از بویلرهای بازیاب
* ۳-۲- سیکل توربین گاز با گرم کم مجدد
* ۳-۳- توربین گاز با تزریق بخار
* ۳-۳-۱ـ توربین گاز با تزریق بخار به ورودی توربین گاز
* ۳-۴- توربین گاز با خنک کاری
* ۳-۴-۱- خنک کاری میانی
* ۳-۴-۲- خنک کاری بوسیله پاشش آب به ورودی کمپرسور
* ۳-۴-۳- خنک کاری هوای ورودی به توربین بوسیله سیستم ذخیره یخ
* ۳-۴-۴- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر تراکمی
* ۳-۴-۵- خنک کاری هوای ورودی به کمپرسور به وسیله چیلر جذبی
* ۳-۵- مقایسه کلی روشهای موجود وانتخاب روشهای مفیدبه منظورافزایش قدرت خروجی ازتوربین گاز
* مـراجـع فـصـل سـوم
* فصل چهارم
* فعالیتهای انجام شده در زمینه سیستم Fog
* ۴ـ۱ـ Mee Industries Inc
* ۴ـ۲ـ Henry Vogt
* ۴ـ۳ـ Premier Industries Ins
* فصل پنجم
* اثرات سرمایش هوای ورودی بر روی اجزای سیستم توربین گاز
* ۵-۱- تاثیر سرمایش هوا بر روی کمپرسور توربین گاز
* ۵-۱-۱- دمای خروجی از کمپرسور
* ۵ـ۱ـ۲ـ کار کمپرسور
* ۵-۱-۳- نسبت فشار
* ۵-۱-۴- شرایط کارکرد
* ۵-۱-۵- افت دما در رابطه مافوق صوت
* ۵-۲- تاثیر سرمایش هوا بر روی اتاق احتراق
* ۵-۳- تاثیر سرمایش هوا بر روی توربین
* ۵-۳-۱- دمای خروجی از توربین
* ۵-۳-۲- کار خالص توربین
* ۵-۴- تاثیر سرمایش بر روی راندمان کلی توربین گاز
* ۵-۵- عوارض جانبی و عوامل تاثیر گذار بر تور بین گاز
* ۵-۵-۱- تاثیر ارتفاع
* ۵-۵-۲- افت فشار ورودی
* فصل ششم
* روش Fog
* ۶-۱- مقاله افزایش قدرت واحد گازی با استفاده از سیستم خنک کننده Fog
* ۶-۲- معیارهای انتخاب برای سیستم های خنک کن ورودی
* ۶-۴- تولید Fog
* ۶-۴-۱- توزیع اندازه ذرات
* ۶-۵- ملاحظات خوردگی در کمپرسورهای توربین گاز
* ۶-۶- نحوه توزیع Fog فاکتور موثر بر تبخیر
* ۶-۷- نازلها، پمپها و سایر تجهیزات
* ۶-۸- سیستم کنترل
* ۶-۹- مکان نازلها در توربین گازی
* ۶-۱۰- کیفیت آب مصرفی
* ۶-۱۱- لیست نیازها و موارد نگهداری سیستم Fog توربین گازی
* ۶-۱۲- نمودار رطوبت سنجی پاشش ورودی
* ۶-۱۳- شرایط محیطی و قابلیت کاربرد پاشش Fog در ورودی
* ۶-۱۴- بررسی امکان استفاده از سیستم Fog در نواحی مختلف آب و هوایی
* ۶-۱۵- تخمین کل هزینه های سرمایه گذاری نخستینی سیستم Fog
* ۶-۱۶- مطالعات و آزمایشهای انجام شده
*
* فصل هفتم
* فشار ضعیفFog
* فاگ فشار ضعیف
* ۷-۱- زمینه اولیه
* ۷-۲- Fog فشار قوی
* ۷-۳- نحوه قرار گیری نازلها در فاگ فشار ضعیف
* ۷-۴- عوامل فیزیکی
* ۷-۵- انجام عملی
* ۷-۶- نازلهای فاگ فشار ضعیف
* ۷-۷- PACT (افزایش قدرت به وسیله تکنولوژی خنک سازی هوای ورودی)
* ۷-۸- دلایل نصب سیستم خنک کننده در ورودی آن
* ۷-۹- کاهش NOx
* ۷-۱۰- سیستم فاکینگ PACT
* ۷-۱۲- محاسبه نمونه
* ۷-۱۳- دلایل اقتصادی فاگ فشار ضعیف
* ۷-۱۴-نمونه ای از میزان بهره(سود) برای ۵ طرح اجرا شده در هلند
* مـراجـع فـصـل پنـجـم و شـشـم و هـفتـم
* ضمائم وپیوستها
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
170
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.