گزارش کارآموزی کامپیوتر در پست بانک

فهرست مطالب
چکیده ۲
مقدمه ۳
تاریخچه ۵
فصل اول ۶
قانون تاسیس شرکت دولتی پست بانک ۹
فصل دوم ۱۰
انواع حسابهای بانکی که دراین دفتر افتتاح می شود : ۱۱
دفاتر خدمات ارتباطی ۱۲
انواع خدمات بانکی ارائه شده در دفاتر ۱۶
نقش فناوری اطلاعات در انتخاب نیروی انسانی برتر ۱۷
*فناوری اطلاعات و کارکردهای آن در انتخاب نیروی انسانی برتر ۱۷
*معیارهای فناوری اطلاعات در انتخاب نیروی انسانی برتر ۱۹
آموزش ایجاد یک شبکه بین دو کامپیوتر ۲۱
کاربرد کامپیوتر در پست بانک ۲۳
کاربرد رایانه در امور اداری ۲۴
فصل سوم ۳۲
بانکداری اجتماعی و پست بانک ۳۳
ویژگی های بانکهای اجتماعی: ۳۶
نقش پست بانک در بانکداری اجتماعی ۳۸
چارت سازمانی ۴۰
سابقه ارائه خدمات بانکی در روستاهای کشور ۴۱
راه اندازی دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی و ظرفیتهای ایجاد شده جهت ارائه خدمات بانکی ۴۲
نتیجه گیری : ۴۴

بخش از کارآموزی

اینجانب ………….. به شماره دانشجویی…………….  در تاریخ…………………… تا تاریخ ……………………… به مدت ۲۴۰ ساعت کارآموزی خود در پست بانک ……………………
در استان ……….. شهرستان ………………… به ادرس ………………………………………………………….. گذراندم که گزارش ذیل حاصل تجربیات اینجانب در این مدت بوده است..

مقدمه
ضرورت ارائه خدمات بانکی درسطح کشور به ویژه شهرهای توسعه نیافته و روستاهای دورافتاده ، تاُمین نیازهای اقتصادی مردم ، تقلیل ایاب و ذهاب طولانی ساکنین و همچنین به منظور کاهش ترافیک ، جلوگیری از اتلاف وقت ، پرهیز از هزینه های غیرضروری وبهبود محیط زیست و رفع حوائج عمومی بموجب مصوبه مورخ ۲۱/۶/۷۴ مجلس شورای اسلامی ، پشت بانک ایران با وظایف و اختیاراتی از قبیل : انجام خدمات مربوط به حوالجاتداخلی و بین المللی ، افتتاح و انجام خدمات مربوط به حساب جاری ، انجام خدمات در زمینه های پولی و مالی و سرمایه گذاری و . . . تاُسیس گردید . اساسنامه پست بانک طی تصویب نامه شماره ۳۳۶۲/ت ۱۵۵۹۰ ه مورخ ۴/۴/ ۱۳۷۵ هیاُت دولت تصویب و برخی از مواد آن در جلسه مورخ ۵/۱۱/۷۶ هیات وزیران مورد اصلاح قرار گرفت

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 48

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.