مستندات فیزیک (سری اول)
مقدمه
اینجانب لیلا سادات مومنی دارای مدرک کارشناسی با — سال سابقه خدمت به عنوان دبیر فیزیک در آموزش وپرورش یکی از مدارس دبیرستانی دخترانه استان مرکزی به نام دبیرستان ——- واقع دربخش —— که تعداد دانش اموزان این مدرسه ——نفر مشغول به خدمت هستم. در نظام آموزش و پرورش هر هدف تربیتی و آموزش در نهایت به وسیله معلم تحقق می یابد. روش های آموزش، محتوای دروس موضوعهای علمی، الگوهای تربیتی و رفتارها همه و همه به وسیله معلم به دانش آموز منتقل می شود. و از این رو در هر تحول آموزشی معلم از جایگاه و نقش کلیدی بــرخــوردار است. بنـابراین می توان گفت که آموزش و پرورش پویا در جهان متحول و مملو از دگرگونی های سریع، نیازمند وجود معلمانی است که مسائل و مشکلات را ببینند و درک کنند و به جستجوی علل آن پرداخته و راهکار ارائه نمایند و به تحقیق و تغییر و نوآوری رغبت و تمایل داشته و قالب های کهنهٔ آموزشی را رها کنند و در یک کلام می توان گفت: معلمان، معماران اصلی بنای آموزش و پرورش هستند و مصالح اصلی آن نیز کنجکاوی، تفکر، پژوهش و نوآوری و ابداع در روش ها و آموزش هاست. معلم پژوهشگر معلمی است که مشکلات کلاس خود را مشاهده کرده و پژوهش خود را با وجود مشکل آغاز کند و علت یابی آن مشکلات موجبات پویایی نظام آموزشی را فراهم نماید. بنده نیز با مشاهدهٔ وجود مشکل در کلاس درسی خودم [ کلاس فیزیک در پی حل آن برآمدم.
فهرست
مقدمه 2
ارزیابی عمومی 3
وظایف شغلی 3
ـ نقاط قوت در زمینه وظایف و مسئولیتهای شغلی: 6
ـ نقاط ضعف در زمینه وظایف و مسئولیتهای شغلی: 6
اهمیت و شناخت مسئله 6
روش های انجام کار 8
تببین تجارب 18
چالش ها و فرصت ها 19
مشکلات 21
راهکارها 27
پیشنهادات 29
نتیجه گیری 30
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
32
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.