پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
بخشی از متن:
امروزه تاکید بر مهارت های انسانی از اولویت های ویژه ای برخوردار است. گفته شده است که در مدیریت، توانایی رفتار کردن با مردم بیشتر از هر نوع توانایی دیگر اهمیت دارد. به موجب گزارش انجمن آمریکایی مدیریت، اکثر قریب به اتفاق ۲۰۰ نفر از مدیرانی که در یک بررسی پرسشی شرکت کردند، بر این رای توافق داشتند که مهمترین مهارت یک مدیر، توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است. در این بررسی، مدیران این توانایی را حیاتی تر از هوش، قاطعیت، دانش و معلومات، یا مهارت های شغلی درجه بندی کردند. پس اگر این اعتقاد را داشته باشیم که نقش هر مدیر لایق، دورنگر و کاردان، تامین بهداشت روانی کارکنان در سازمان می باشد، سخنی دور از انتظار نگفته ایم.
فهرست مطالب:
مدیریت رفتار
مهمترین مهارت یک مدیر توانایی در سازگاری و رفتار با مردم است
افراد سرکش
تجربه مدیریت
قانون طلایی
تلاش برای تغییر
نتیجه گیری
مدیریت موفقیت
همگام بودن با تکنولوژی
مدیریت اطلاعات
تعادل احساسات
مدیریت ارتباطات بر ارتباطات
توانایی سازگار شدن با محیط
مدیریت منابع
اخلاق خوب
تنوع
هدایت نه مدیریت
رویای شغلی
مدیریت ارتباط
تعریف CRM
اهداف CRM
ویژگی های کاربردی CRM
مزایای استفاده از سیستم CRM
انواع فناوری CRM
CRM تعاملی
مراحل اجرای CRM
فرمت فایل:
پاورپوینت
تعداد صفحات:
45
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.