پاورپوینت مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی

عنوان ارائه : مقایسه سیستم های خرید داخلی و خارجی
خرید
مدیریت خرید به معنای ساده تصمیم گیری نظام مند برای یافتن پاسخهای مفید و موثر برای ۴ سوال موضوع خرید موضع خرید منبع خرید و موقع خرید است که آنها را « آمیزه خرید » می نامیم .
آمیزه خرید پاسخگویی قاعده مند به این سوالات است
چه بخریم ؟ ( موضوع خرید )
چگونه و چرا بخریم ؟( موضع خرید )
کجا بخریم ؟ ( منبع خرید )
کی بخریم ؟ ( موقع خرید )

آمیزه خرید زمانی موثر و مفید و مناسب است که مدیر خرید در یافتن پاسخ به بررسی هر یک از اجزاء خویش به ۴ عامل زیر توجه و دقت داشته باشد .
۱- اولویت
۲- اهمیت
۳- مصلحت
۴- منفعت

نمای کلی فرایند خرید داخلی
۱- درخواست خرید
۲- سفارش کالا به فروشنده

اقسام خرید :
۱- خریدهای برنامه ریزی شده
۲- خریدهای موردی ( اضطراری )
۳- خرید های متمرکز
۴- خرید های غیر متمرکز

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 9

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.