پرسشنامه عملکرد سازمانی

اندازه گیری عملکرد سازمان ها باید بر اساس شاخص های مناسبی اتفاق بیفتد. در این راستا چهار متغیر عملکردی که به منظور اندازه گیری عملکرد سازمان ها مورد توجه قرار گرفته است، شامل رضایت کارکنان، رضایت مشتریان، اثربخشی سازمانی و نتایج مالی و بازار می باشد. پرسشنامه پیش رو یک پرسشنامه استندارد است. منبع اصلی پرسشنامه در درون متن اورده شده است. پایایی پرسشنامه در منبع مذکور برابر با ۸۶/ تعیین گردید. در درون متن پرسشنامه سوالات هر یک از ابعاد به تفکیک آورده شده است.

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 3

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.