پرسشنامه عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند)
هدف: ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر نام و نشان تجاری (برند) (وفاداری مشتریان، سیستم اطلاعات بازاریابی، محصولات و خدمات، قیمت، کانال های توزیع، محیط فیزیکی، کارکنان، مسئولیت اجتماعی سازمان)
تعداد سوال: ۲۹
تعداد بعد: ۹
شیوه نره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد (استفاده شده در مقاله)
نوع فایل: word
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
3
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.