پرسشنامه نقش فرزندان در خرید کالاها (کم دوام و بادوام)
هدف: بررسی میزان تاثیرگذاری فرزندان در خرید کالاها از ابعاد مختلف (سن فرزندان، تعداد فرزندان، سن والدین، تحصیلات والدین، وضعیت اقتصادی، جنسیت فرزندان، ریسک ادراکی، درگیری ذهنی)
تعداد سوال: ۳۳
تعداد بعد: ۸
شیوه نمره گذاری: دارد
تفسیر: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد آفیس word
تعریف خرید
خرید به بررسی کالا و خدمات جهت دریافت آن و به قصد انجام فعالیت بازرگانی گفته می شود. خرید کردن یک فعالیت انتخابی و سپس دریافتی است. زمینه این نوع فعالیت ها می تواند گاه برای پر کردن اوقات فراغت و یا مسائل اقتصادی باشد.
شیوه نمره گذاری:
این پرسشنامه دارای ۳۳سوال بوده و هدف آن بررسی میزان تاثیرگذاری فرزندان در خرید کالاها از ابعاد مختلف (سن فرزندان، تعداد فرزندان، سن والدین، تحصیلات والدین، وضعیت اقتصادی، جنسیت فرزندان، ریسک ادراکی، درگیری ذهنی) می باشد. طیف نمره گذاری آن از نوع لیکرت پنج گزینه ای بوده که در جدول زیر گزینه ها و امتیاز مربوط به هر گزینه ارائه گردیده است:
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
3
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.