گزارش کارآموزی رشته مکانیک خودرو، تعمیرگاه
قسمتی از متن:
مقدار مکش هوا در موتور نسبت به فشار اتمسفر تغییر می کند و همچنین فشار اتمسفر به ارتفاع محل کارکرد خودرو بستگی دارد . سنسور فشار ، در داخل مانیفولد هوا قرار دارد که تغییرات را محاسبه کرده و به تناسب آن زمان کنترل پاشش را تنظیم می نماید و بر اساس این تنظیم بنزین تزریق می کند . این اندازه گیری هنگامی صورت می گیرد که موتور روشن و تحت بار زیاد و در دور کم می باشد .
سنسور فشار مانیفولد هوای ورودی ( ۱۳۱۲ ) در حالت سوئیچ باز و موتور روشن در حال کار می باشد و اطلاعات فشار هوای ورودی را به ECU (1320) می دهد . این سنسور با ۵VDC کار می کند و این ولتاژ را از طریق پایه ۱۴ و سیم شماره ۱۳۵۵ از ECU ( 1320 ) دریافت می کند…
فهرست مطالب:
مقدمه
موتور XU7 JP/L/Z
کنترل یونیت موتور ECU
محاسبه زمان جرقه در کویل
سنسور دور موتور
سنسور دمای هوای ورودی
کویل دوبل
انژکتورها
پیش گرمکن دریچه گاز
لامپ عیب یاب سیستم سوخت رسانی و جرقه
دانستنیهای عمومی خودرو
سیستم انژکتوری
اجزاء سیستم سوخت رسانی انژکتوری
ECU و سیستم جرقه زنی اتومبیل
موتور XU7 JP/L/Z
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت
( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : ۳۳
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
33
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.