اقدام پژوهی چگونه میتوانم املا دانش آموزان پایه اول را بهبود بخشم
چکیده
پژوهشگر با استناد به اینکه دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس املا دچار اختلال هستند و نسبت به اشتباهاتی که مرتکب می شوند ارزشیابی کمتری می گیرند و این امر باعث دلسردی آن ها نسبت به درس می شود.
معمولاً معلمان و والدین برای تقویت املا نوشتن باید به راههای مختلفی بیاندیشند و به دلیل اینکه انواع اشتباهاتی که دانش آموز مرتکب می شود از یک نوع و از یک سنخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد وبه پیشرفت وی اطمینان یافت.
بنا براین ما باید در املا از روش های چند یادگیری برای افزایش مهارت املا استفاده کنیم.لذا من در این اقدام پژوهی به این نکته اشاره می نمایم.
مقدمه
شنیدن و خواندن وسیله ای است برای پی بردن به افکار دیگران و گفتار و نوشتن وسیله است برای آگاه ساختن دیگران از مقاصد و افکار خود.بنا براین تمام تلاش و کوشش هایی که در زمینه آموزش زبان فارسی در دبستان انجام می گیرد باید در جهت پرورش ارکان چندگانه آن یعنی شنیدن، گفتن، خواندن و نوشتن باشد.
فهرست
چکیده ۲
مقدمه ۳
بیان مئسله ۳
شواهد ۱ ۴
گردآوری اطلاعات ۶
انتخاب راه حل ها ۷
اعتبار سنجی راه حل ها ۹
اجرای راه حل ۱۱
شواهد ۲ ۱۳
پیشنهادات ۱۴
نتیجه گیری ۱۵
منابع ۱۶
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
17
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.