دانلود پاورپوینت بررسی محیط بازاریابی

عبارت است از بازیگران و نیروهایی که توانایی مدیریت بازاریابی را در تهیه و حفظ مبادلات نافع با مشتریان هدف، تحت تاثیر قرار میدهند
برای موفق شدن لازم است که شرکت ترکیبی را برای تیم بازاریابی خود انتخاب کند که بتوانند متناسب با تحولات این محیط حرکت کنند.
محیط بازاریابی سرشار از فرصت ها و تهدیدات است و شرکت باید با استفاده از سیستم های اطلاع رسانی بازاریابی و تحقیقات بازاریابی، بر این محیط در حال تغییر نظارت کند

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد صفحات تعداد صفحات: 35

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.