پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی
پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی، پرسشنامه ای محقق ساخته می باشد که به منظور بررسی استفاده از تکنولوژی آموزشی، نقش آن در آموزش علوم پزشکی و میزان رضایت افراد از این خدمات طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۲۰ سوال و ۴ مولفه می باشد و بر اساس طیف پنح گزینه ای لیکرت با سوالاتی مانند (مشخص بودن اهداف آموزشی هر جلسه به صورت دقیق توسط استاد) به سنجش نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی می پردازد.
روایی و پایایی پرسشنامه
روایی ابزار جمع آوری داده
اعتبار یا روایی با این مسئله سر و کار دارد که یک ابزار اندازه گیری تا چه حد چیزی را اندازه می گیرد که ما فکر می کنیم( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). روایی پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی توسط اساتید و متخصصان این حوزه تایید شده است.
پایایی ابزار جمع آوری داده
قابلیت اعتماد یا پایایی یک ابزار عبارت است از درجه ثبات آن در اندازه گیری هر آنچه اندازه می گیرد، یعنی اینکه ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می دهد( سرمد و همکاران،۱۳۹۰). پایایی پرسشنامه نقش تکنولوژی آموزشی در آموزش علوم پزشکی از روش آلفای کرونباخ بالای ۷۰ صدم به دست آمده است.
پایایی و روایی: دارد
نوع فایل: ورد (Word)
مولفه: دارد
نحوه نمره گذاری: دارد
تعداد صفحات: ۴
مقاله بیس: دارد
منبع: دارد
پرسشنامه کاملا استاندارد است
فرمت فایل:
WORD
تعداد صفحات:
4
پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.