مقاله بازاریابی اینترنتی

این مقاله در مورد بازاریابی اینترنتی است و به بررسی چگونگی استفاده از تجارت الکترونیک و تکنیک های بازاریابی اینترنتی برای جلب رضایت مشتری و توسعه کسب و کار می پردازد.

مقدمه
اینترنت برای اولین بار به عنوان رسانه ای برای انجام امور دفاعی و یا ارتباطات دانشگاهی مورد استفاده قرار می گرفت . اما امروزه اینترنت با تغییرات گسترده ای روبه رو شده به طوری که استفاده از اینترنت برای انجام امور رفاهی و خرید مایحتاج نیز افزایش یافته است و پیش بینی می شود که در آینده کلیه امور جاری زندگی از تجارت تا روابط اجتماعی از طریق اینترنت امکان پذیر خواهد شد.

تجارت الکترونیک و داد و ستد اینترنتی نیز رو به افزایش است و اگر شرکتی بخواهد از این روند منتفع شود باید تکنیک های بازاریابی متناسب با اینترنت را توسعه دهد. هر آنچه که ما از بازاریابی در اینترنت می دانیم حاصل تجربیاتی است که طی چند سال اخیر به دست آمده. یکی از این تجربیات کاربرد مفهوم بازاریابی و مشتری یابی در بازاریابی اینترنتی است که بر اهمیت رضایت مشتری تاکید دارد. هدف این گزارش آن است که عوامل بازاریابی سنتی چگونه می توانند در بازاریابی اینترنتی برای کسب رضایت مشتری نهائی مورد استفاده قرار گیرند و نیاز خانواده ها را در منزل و نقاط دیگر تامین کنند.

نام کامل طرح و محل اجرای طرح
طرح مورد نظر، در بخش صنعت خدمات قرار می گیرد. زیرا هدف اصلی، ارائه تمهیدات به کارفرمایان و پیمانکاران است. در واقع کارفرما، با مراجعه به پایگاه اینترنتی ما و ثبت پروژه، از مراجعه به شرکت های برنامه نویسی دیگر بی نیاز می شود و همچنین پیمانکاران نیز نیازی به ثبت مناقصه در شرکتهای مختلف نخواهد داشت.

در ابتدا طرح را در اندازه ی کوچک و محدود به کانون دانشگاه اجرا می کنیم. کارفرمایان، اساتید، دانشجویان مقاطع بالاتر یا رشته های دیگر خواهند بود و پیمانکاران دانشجویان مسلط به زمینه های خاص. سپس در محدوده ی وسیع تر طرح را اجرا می کنیم و مراجعین از کلیه ی صنایع و مشاغل را خواهیم پذیرفت.

روش کار بدین گونه است که کارفرما با ثبت پروژه ی مورد نظر خود، وارد سیستم می شوند. پروژه ها توسط مدیریت سیستم دسته بندی شده و سپس در معرض دید پیمانکاران قرار می گیرند. پیمانکاران نیز رقم پیشنهادی خود را ثبت می کنند و نهایتاً سیستم، برنده های حراجی را اعلام می کند. این طرح به صورت سامانه بندی شده در نمودار جریان داده (DFD) قابل مشاهده است.


کلید واژه ها: بازاریابی دیجیتال | تبلیغات آنلاین | بازاریابی الکترونیکی | بازاریابی وب | بازاریابی آنلاین | فروش اینترنتی | بازاریابی دیجیتال | مشتری یابی اینترنتی | تجارت اینترنتی | استراتژی بازاریابی | خدمات اینترنتی | سیستم مدیریت آنلاین | سامانه های تجاری | فروشگاه آنلاین | بهینه سازی وبسایت | تجارت در فضای مجازی | تحلیل بازار آنلاین | استارتاپ های اینترنتی

فرمت فایل دانلود فرمت فایل: WORD

تعداد صفحات تعداد صفحات: 28

پس از پرداخت آنلاین، بلافاصله لینک دانلود فعال می شود و می توانید فایل را دانلود کنید. در صورتیکه ایمیل خود را وارد کرده باشید همزمان لینک دانلود فایل به ایمیل شما نیز ارسال میگردد.